Un punct misterios pe suprafata soarelui sau un fals al lui Pacala




am facut din intanplare pozele astea in vara anului trecut si tocmai acum le-am vazut si eu.pot sa spun ca punctul negru pe care il vedeti nu l-am observat knd am facut pozele.oricum acestea sunt facute in interval de o ora si in doua puncte la o distanta de 20 km.prima data am crezut ca era murdar obiectivul dar de ar fi fost asa nu se nimerea mereu pe pozitia soarelui.ce sa fie oare?poate fi un ozn sau o gaura neagra sau o gaura in capul lui pacala.ori o fi vrun semn prevestitor al unor nenorociri ce se anunta de mutla vreme,cum ar fi apocalipsa sau marea criza financiara ce traim in zilele astea.nu stiu si sunt ingrijorat.oare ce-o putea fi?

1 comentarii:

STAFIE spunea...

Cu siguranta doar in partile Moldovei s-a vazut acel punct pe Soare... Probabil ti-a trecut ochiul ala stramb dincolo de obiectivul aparatului de fotografiat si si-a gasit locul tocmai pe "Soarele Moldovei"...