Cum sa spargi parola Yahoo Messenger



Sunt extrem de multe persoane care vor sa afle parola de mess a prietenului,iubitei,etc.Sunt mai multe metode de a afla parolele de la yahoo.Le poti fura folosind intrebarea secreta de pe yahoo.com,poti folosi un keylogger,daca esti mai expert poti fura cookie tipului in cauza.Deasemenea o poti intui.Foarte multi utilizatori folosesc ca password data nasterii,numele sau chiar numele de login.Dar niciodata nu veti putea afla parola folosind brute force,nu se poate face asta pe serverul de yahoo.Însă cum bine se știe,românii sunt foarte întreprinzători,așa că au aparut în ultima perioadă mai multe site-uri,asta ar fi unul,care se foloseate de naivitatea unora.Priviti poza de mai sus.Ți se cere sa introduci id victimei căreia vrei să-i afli parola.Fraților nu se poate sparge parola de yahoo,ăia își bat joc de voi.În schimb ei rămân cu adresa de mail in baza lor de date.Făcând cont ca au peste o mie vizitatori zilnic,lista lor cu adrese e destul de mare.Aceste liste pot fi vândute celor care fac publicitate prin spam.Asa ca nu va mai lăsați înselati dragii mei.

3 comentarii:

Stefan spunea...

uite ca eu te contrazic prietene. siteul este al meu acest site este doar html nu are baza de date nu salveaza nimic el are doar index.php afiseaza.html parola.php si atat si imagini doar ...

recunosc ca lam facut pantru am atrage vizite pe alt site dar acum nu-l mai folosesc lam abandonat ... oricum ceea ce spui tu cu baza de date si id-urile care raman nu e reala ... de mult ineva mi-ar fio sparto..

Anonim spunea...

vrei parola la un id de yahoo??contacteazama cu incredere si nu vei regreta forgetpass68@yaho o.com , totul cu demonstratie!!!

Alex spunea...

Am o mare problema cu iubita mea sotie,astfel ca, va cer ajutorul.Va expun faptele:eu , ca fraierul muncesc 12 ore pe zi pt a-mi acoperi bancile si dna.e toata ziua pe mess(desigur pe invizibil)avand un serviciu lejer.Problema e ca nu recunoaste nici in ruptul capului ca e pe mess si mai mult decat atat nu mai am acces la adresa ei, desi timp de 5 ani nu s-a intamplat asta.
Prin urmare , va cer ajutorul pt a afla ce vorbeste dna. pe mess,specific ca nu am acces la calculatorul ei de la birou.Pot face acest lucru?
Daca raspunsul d-voastra e da, va rog sa-mi explicati pasii cat mai amanuntit ,fiindca eu nu ma prea pricep in ale calculatorului.
Multumesc anticipat!!