Cum sa descarci poze de pe hi5



Astazi am vrut sa descarc o poza de pe hi5 si...surpriza...Baietii astia destepti au suprapus peste poze o imagine transparenta de 1x1 px.Asa ca cei de facut.Am gasit ceva solutii pe google dar prea trebuie sa ma complic sa instalez nu stiu ce add-ons sau sa folosesc nu stiu ce script.Solutia e foarte la indemana.Eu unu folosesc firefox.Acum nu pot sa incerc dar cred ca merge si pe internet explorer.Deci la firefox...click dreapta pe poza ce vrei sa descarci,click pe "blocheaza imagini de la photos..",astepti sa se reancarce pagin,click dreapta din nou,clic pe"salveaza ca..." si gata.Unii zic ca sa facut chestia asta pentru ca sa nu se mai poata descarca poze.Eu unul cred ca tine mai mult de partea de design.Atenti cand blocati imaginile de la hi5 e posibil ca pagina sa nu fie vizualizata in totalitate.Pentru a reveni la normal click dreapta pe fundalul paginii,click pe "informatii pagina","click pe "media"in ferestra ce se deschide si debifati optiunea"blocheaza imaginile de la...".Acum reincarcati pagina si gata.Have fun!

2 comentarii:

Anonim spunea...

mortzi matii cu pacalelile tale de 2 bani, nu mai merge de loc hi5, arata ca o adevarata harababura , daca nu stii exact cum se foloseste nu da indicatii la cailalti care sunt dornici de a invata o tehnica noua ...

Vlad spunea...

Esti destept frate! Am incercat si merge super tare. Si la blocare, si la deblocare. Si am niste gagici misto de la care vreau niste poze...