De ce fura romanii ulei de masline...


Acum ceva timp Libertatea titra "Un roman arestat in Spania pentru ca a furat 40 sticle de ulei de masline".Ce anume l-a determinat pe cetateanul roman insotit de logodnica sa sa fure?Asta se intrebau autorii articolului de mai sus.Sa va raspund nu stiu dar stiti cum am furat eu si prietenii mei,e drept nu 40 dar vreo 5 sticle de aceiasi compozitie?Munceam la constructii undeva in nordul Italiei,intr-o zona turistica.Faceam o pardoseala intr-o pivnita de la un agroturism.Si intr-o pauza am plecat in recunoastere.Asa am dat peste rezerva strategica a proprietarilor..Ne-am lacomit cat am putut din sticlele de vin gasite si am hotarat sa luam si cu noi cateva pentru ziua viitoare ca doar aveam de unde.A doua zi cand am vrut sa ne "dregem"am constatat ca era ulei de masline in sticlele ce am luat cu noi.Iata de ce fura romanii in strainatate ulei de masline,din greseala.

0 comentarii: