De ce mi-am făcut blog?

Zilele astea ma intrebam de ce pula mea mi-am facut blog?Ca doar talent la scris nu am.Si multi ma-au injurat,sa-mi vad in continuare de betiile mele,sa nu ma m-ai bag in seama,ca sunt deja prea multi blogeri.E adevarat ca talent la scris nu prea am,mai mult si dupa zece corecturi tot mai gasesc greseli.Si nu ca nu stiu romaneste sau sunt analfabet dar pentru ca nu am experienta sa ma exprim literar sau ma enerveaza cacatul asta de tastatura.Adevarul e ca scriu cu un singur deget dar scriu si sunt mandru de asta.Dar de ce naiba imi trebuie blog.Daca ai intreba mai multi blogeri despre asta vor zice ca vor sa trasmita o parte din anima lor celor care-l citesc.Cacat,eu mi-am facut blog ca vreau sa castig bani.Nu,nu vreau sa fac avere si nici nu vreau sa fac bani sa traiesc.Castig destul muncind in constructii.Dar vreau sa primesc un singur cec de la AdSense.Va dati seama ce fata or sa faca fraierii din sat de la mine cand voi intra in bar si le voi arata cecul de o suta de dolari.Vor muri toti de invidie,ia uite asta face bani pe net.Ei bine,cred ca voi reusi,in ultimele saptamani a crescut simtitor numarul de vizite si cel deasemenea clickurile pe reclame.Cu banii daca ii voi primi voi face o betie mare si imi voi lua domeniu personal.Asa sa imi citeasca lumea tampeniile.

0 comentarii: