Ad sense s-a dus pe pula

Una din conditiile pe care Google le impune pentru a te afilia la programul lor de reclame pe nume Ad sense,este sa nu ii vorbesti de rau.Oare critica se incadreaza in criteriile.Nu stiu si nici nu ma mai intereseaza.Sa-mi bag pula in google si ad sensul lor fara nici un sens.Poate o sa sterg si blogul sau o sa-l mut pe wordpress.Astia chiar isi bat joc de bloggeri.Stiu ca suntem romani si nu prea cumparam de pe internet.Dar ad sense ar trebui sa plateasca in fuctie de cate clic-uri am pe bannere.Azi cand am vazut statistica de ad sense chiar am ramas pe ganduri.Opt click opt centi.In ritmul asta o sa imi plateasca primii o suta dolari...ma doare capul numai cat ma gandesc.Stie cineva un program de afiliere cat de cat cumsecade?

5 comentarii:

Brotacu' spunea...

Mai pacala2, hai sa-ti explic cum stau lucrurile. Deci, reclama de la google e targhetata contextual, asta inseamna ca daca tu ai un articol despre programul prima casa, AdSense-ul iti va afisa reclama cu imobiliare (case, apartamente, terenuri, eventual si credite ipotecare), iar daca niciun advertiser nu are o reclama ce sa se potriveasca cuvintelor din articolul tau, atunci vei avea reclama netarghetata (f putin prbabil).

Advertizerii romani cumpara reclama de la Google prin AdWords si platesc romaneste, adica dintr-un buget de 200 de USD, de exemplu, ei vor plati pt fiecare click cate 1 cent,2 sau mai multi, dar majoritatea se zgarcesc; insa reclama lor va fi pozitionata (vizibila) in functie de cat platesc per click.

Daca ai un blog in romana, atunci vei avea reclama... romaneasca, adica prost patita. daca ai articole in engleza vei avea reclama ... de la straini, care sunt mai multi iar sansele ca sa obtii click-uri mai bine platite sunt mult mai mari. POate nu stii engleza, insa nu-i bai, pt ca poti scrie in romana, dar articolele sa fie folositoare si strainilor (download, video, etc), sau cel putin reclama in engleza sa fie integrabila in context dpdv al AdSense.

Click-urile variaza ca valoare, de la zero centi (am intalnit si asa ceva) la 10 centi, 20, 50, 75 de centi, un dolar si ceva sau de peste 8 dolari per click (am avut unu' atat de mare).

Alt amanunt important pt tine: renuta la cuvintele obscene si pozele cu gagici si automuisti ca atunci cand vei strange 100 de dolari un editor AdSense te va verifica, sa vada daca incalci contitiile programului de publicitate si... te vei lua cu mainile de par daca vede ala limbaj obscen sau poze deocheate...

Pacala spunea...

Mersi de sfaturi Brotacule.Oricine le poate citi "termeni si conditii" de pe pagina AdSense.
Da asa iti place tie sa faci pe avocatul diavolului.Ori nu?

Brotacu' spunea...

Mai pacala2, ce ti-am scris aici tine de experienta mea, ce am mai invatat de la altii si prea putin din TOS-ul AdSense. Arata-mi si mie unde te sfatuieste google ce content profitabil sa pui, ce canale de optimizare sa folosesti (conteaza f mult la cash) si altele care oricum sunt prea multe pt tine.

Si hai sa-ti mai scriu ceva: din blog n-o sa scoti niciodata mai mult de 50-70 usd pe luna (chiar daca ai avea 800-1000 de unici/zi). Fa-ti unul de nisa, de ex sport, download, vreme (ai vazut ce baga pampalau' de Stafie?), loto, etc.

Si mai da-te mult arogant ca mai vezi tu ... indicii pe care altii le-au descoperit cu greu, de multe ori pe pielea lor.

Păcală spunea...

Frate eu am facut blogul asta ca sa ma distrez.Acum nu stiu cati bani se castiga din blogging dar oricum nu se traieste din asta.Sau veniturile sunt atat de mici incat sigur sunt prea putine acele bloguri care produc cu adevarat.
Cat despre Stafie sunt sigur ca esti tot tu in spatele blogului.Sincer cred ca vizitatorii unici nu vin datorita calitatii posturilor dar mai degraba ajutorului lui Gogu.O sa invat incet incet si lucrurile de care zici tu dar acum ma bucur mai mult cand vad ca lumea se intoarce.Tu intelegi treaba asta.

Anonim spunea...

incearca cpay.ro platesc cel mai bine dar nu au multe reclame si nu sunt targetate...